21 January 2011

Film 8: The Next Three Days (2010)

Voor de verandering nog eens een film gaan kijken in de bioscoop. We hadden nog enkele gratis tickets liggen die vervallen eind januari, het werd dus hoog tijd om deze te gebruiken. We kozen voor The Next Three Days, een film waar ik op voorhand zo goed als niks van wist en die gekozen werd door mijn vrouw.
Het gaat over een vader die er gek van wordt dat zijn vrouw onterecht in de gevangenis zit voor moord. Alle beroepsmogelijkheden zijn opgebruikt en ze zit levenslang.
Hij komt op het idee om ze te bevrijden en samen met vrouw en kind een nieuw leven te beginnen in een ver land. De spanning wordt serieus opgebouwd, iets te lang naar mijn zin eigenlijk, maar dat kan ook aan mij liggen.
Meer ga ik er niet over zeggen, je kan hem natuurlijk nog altijd zelf gaan bekijken.

Het gaat goed met het filmkijken dit jaar, aan dit tempo ga ik de 100 die ik mezelf heb opgelegd zeker halen.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home