11 January 2011

Film 6 : Scarface (1983)

Een film die al lang op mijn verlanglijstje stond maar waar ik nog steeds niet aan toegekomen was is Scarface. Ik ben blij dat ik eindelijk de kans had om deze film te bekijken. Tony Montana, een rol van Al Pacino, is meteen een van mijn favoriete filmpersonages geworden. Ik had meteen ook een groot GTA Vice City gevoel, het is duidelijk te zien dat de makers van deze game ook naar Scarface gekeken hebben.
Terecht een film die hoog in de filmlijstjes staat.
Het toeval wil nu net dat gisteravond in De Allerslimste Mens ter wereld een filmvraag zat over deze prent. Ik zou alle 5 trefwoorden juist gehad hebben.

Labels: , ,

1 Comments:

At 10:12 AM, Blogger Markec said...

Scarface is inderdaad een geweldig goede film, verplichte kost eigenlijk voor elke filmofiel!

 

Post a Comment

<< Home