10 January 2011

Film 5 : The Day After Tomorrow (2004)

Het gaat goed met het films kijken dit jaar. Als ik dit zo volhoudt moet die kaap van de 100 films die ik mezelf opleg zeker te halen zijn dit jaar.
Ik had weer eens zin in actie en special effects en dat vond ik wel in deze The Day After Tomorrow, het was ondertussen van in de bioscoop geleden dat ik deze nog eens zag en die kon me toen wel bekoren. Soms houdt ik er wel van om mijn verstand op 0 te zetten en mee te gaan in een compleet absurd verhaal. Lekker warm onder mijn dekentje kreeg ik het gelukkig niet zo koud als de protagonisten in deze film.
Het doet nadenken, wat als we plots in een ijstijd zouden belanden.
Twas plezant en om dat film ook om ontspanning draait moet dat zeker kunnen.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home