09 January 2011

Zomaar een ingeving

Gisteren was ik te voet onderweg naar de binnenstad om daar wat te gaan winkelen, zoals ik wel vaker doe heb ik mijn fototoestel bij me. Toen ik Nekkerspoel naderde stopte er net een bus en kreeg ik een ingeving. Laat ik er gewoon opspringen en naar het station rijden, de zon stond vrij laag, de lucht was mooi, ik kreeg gewoon even zin om een foto te maken.
Going Home

Ik ben erg blij met het resultaat.
5 minuten later zat ik alweer op de bus richting Bruul, ik had tenslotte 50 cent betaald en kon dat winkelen toch nog gebeuren.

Labels: , ,

3 Comments:

At 12:38 PM, Blogger Markec said...

Blij met het resultaat? Terecht, Marc! Knappe plaat hoor!!!

 
At 1:02 PM, Blogger Nadia said...

Idd mooi. Wel vervelend dat ik hier altijd reclame bij krijg :s

 
At 1:04 PM, Blogger Marc VC said...

bedankt, wat die reclame betreft, misschien moet ik de layout van de blog nog eens nakijken, die is intussen al 6 jaar oud

 

Post a Comment

<< Home