26 April 2007

Morgen de definitieve verhuis

Even wat weinig tijd gevonden om iets zinnig te posten. Dat komt door de verhuis natuurlijk. Maandag zijn we begonnen met alles naar de nieuwe woning te brengen en daar zijn we tot nu mee bezig geweest. Nu rest er enkel nog een eettafel met 2 stoelen, een ijskast,een lege bureau, een sofa, een wasmachine, ons bed, en een kleerkast. Morgen komt de verhuisfirma alles verhuizen. Dan kunnen we definitief de eerste nacht in ons huisje doorbrengen. Ik zit er nu al. Internet is hier sinds vanmorgen aangesloten. Mijn pc is nog niet geïnstalleerd hier, maar ik had nog een oude mac laptop die het nog steeds doet. 2 jaar niet gebruikt wegens niet nodig gehad maar toch ben ik blij dat ik hem nog niet weggedaan heb. Zo vind ik nog even de tijd om even te bloggen.

2 Comments:

At 11:58 PM, Blogger Markec said...

Allez THE moment has arrived ! ;-)

 
At 6:57 PM, Anonymous Anonymous said...

Markec, nu gij nog is verhuizen, dan is iedereen aan de beurt geweest ;)

 

Post a Comment

<< Home