24 January 2007

De toets werd een opstel

De toets van Spaans vanavond was anders dan wat ik van een toets verwachtte. Geen typische test was de opdracht, het werd iets heel anders.

We werden per 2 ingedeeld en het was de bedoeling om een verslag te schrijven over een verblijf van 1 week in Cuba. Dit natuurlijk met enkele woorden die we zeker moesten gebruiken, in de correcte verleden tijd en nog van dat moois. Het was eens iets anders. Inspiratie was wel makkelijk te vinden omdat het bijna 3 jaar geleden is dat ik zelf in Cuba was. Wat een mooie huwelijksreis was dat, ik zou zo willen teruggaan.

Indertijd heb ik er hier nog een kort verslagje van geschreven, dat kan je hier vinden.

Afwachten nu wat de resultaten zijn, dat hoor ik volgende week wel.

Het is wel grappig dat als je zo al een aantal jaren blogt je nog eens kan terugkijken naar eerdere postings die soms ver in het verleden liggen.

Ik weet dat het hier niet steeds een dagboekblog is, daarvoor vind ik dat er teveel andere leuke dingen zijn om over te bloggen, maar dat vinden jullie wel niet erg neem ik aan.

Buiten enkele licht verdwaalde vlokjes poedersnee is er van de beloofde sneeuw nog niet veel in huis gekomen hier in het Mechelse.

Zou het nog eens echt winter worden of niet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home