11 March 2007

Belangrijke dagen naderen

Een paar belangrijke dagen komen met rasse schreden dichterbij. Allereerst is er de aankoop van ons huis, woensdag 21 maart worden we bij de notaris verwacht om de acte te ondertekenen. Een hele stap in een mensenleven is dat toch, gedaan met huren binnenkort betalen we voor ons zelf.

Dezelfde week wordt mijn zus waarschijnlijk voor de 2e keer moeder. Ik heb het geluk dat ik peter mag worden. Ze heeft het zwaar de laatste weken van haar zwangerschap. Gisteren ben ik nog met haar, haar zoontje en mijn andere zus wat gaan winkelen in de stad. Wie weet was het wel de laatste keer dat we dat konden doen voor ze bevalt. Wou het natuurlijk weer lukken dat er een draaimolen was opgesteld en dat had de kleine natuurlijk al eerder dan ons gezien. Het was erg gezellig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home