11 April 2007

Effe chillen

Vandaag heb ik een half dagje vrij genomen. Ik had er eens zin in. Best leuk zo midden in de week. Het zal nog druk genoeg worden de komende weken met de verhuis die eraan komt.

Binnen 2 weken kunnen we erin en hebben we tot de maandag erop om alles te verhuizen. Het is kort maar zoveel rommel hebben we al bij al niet, dat valt dus nog mee.

Gisteren was het de verjaardag van mijn vrouwtje. 29 jaar is ze geworden. Haar zus is er zelfs speciaal voor overgekomen uit Engeland. Ze is hier tot vrijdag en dan vertrekken we zelf ook naar daar tot volgende week maandag. Nog eens een weekendje weg.

Wel makkelijk zo, als je familie hebt waar je kan gaan slapen, dat scheelt een hele hoop in de kosten.

Mijn vrouwtje en ik hebben onder ons haar verjaardag al leuk gevierd op paasmaandag. Dan was het in Leest weer de jaarlijkse jaarmarkt Posseleest, waar we naartoe gegaan zijn. Altijd een leuk tijdverdrijf.

Zometeen leg ik me eens in de zetel en gaan we eens gezellig kijken naar de koers. Gent-Wevelgem here I come, wat is het soms fijn om eens lui te zijn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home