05 October 2006

Een griepje

Koorts, rillingen, lichte spierpijn, kortom alle typische kenmerken dus. Sinds gisterennacht heb ik ervan. Een vermoeden dat bevestigd werd door mijn huisarts, alle symptomen van een griepje dus. Zijn verdict, veel rusten, water drinken en thuis blijven. 3 dagen niet werken, jammer, maar niet aan te doen.
Dus hier zit ik nu sinds gisteren, een beetje uitzieken is de boodschap.
Dan is een mens wel blij dat hij digitale televisie heeft, tv kijken is zowat het enige wat ik kan doen nu, en dankzij Prime en films op aanvraag is er wel altijd iets op de buis.

Hopelijk is het tegen het weekend weer beter want zaterdag is er een familiefeestje in Utrecht.
Een oudoom en oudtante van mijn vrouwtje vieren hun zestigste huwelijksverjaardag, en daar zouden we wel graag naar toe gaan. Dus we zien zaterdag wel hoe we ons voelen.

Ik voel me al wel veel beter als gisteren dus het gaat in ieder geval de goede richting uit. Nog even doorbijten.

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home