26 September 2006

Ik word peter (als god het belieft)

Mijn jongste zusje is zwanger.
Zwanger van haar tweede kindje al,
ze is er sneller mee als ik, want ze is nog maar 23 jaar.
Niks mis mee natuurlijk, vroeger begonnen de mensen sowieso ook sneller met kinderen,
dus waarom zou zij dat niet doen.
Mijn neefje Quinten krijgt er dus volgend voorjaar een broertje of een zusje bij.
In december wordt hij alweer 2 jaar, de tijd gaat snel. Het is al een echte kwajongen.
Maar daarover belde mijn zusje niet, ze belde over haar toekomstige spruit.
Ze had een vraagje.
Of ik de taak van peter op me wou nemen,
ik heb toegezegd.
Leuk.
Ik kijk er al naar uit.
Binnenkort dus mee doopsuiker gaan kiezen, en wie weet wat nog allemaal.
Ik zal gaandeweg wel leren wat het verder allemaal inhoud.
Zusje, bedankt om aan mij te denken.