11 July 2006

We leven nog hoor!

Het is een hele poos geleden dat ik hier nog iets neergepend heb. Ik zou liegen als dit enkel te wijten was aan tijdgebrek, deels ontbrak het mij ook aan de zin om dit dagboekje te onderhouden.
Een mens heeft wel andere dingen te doen dan heelder dagen achter de computer te zitten, dat moet ik trouwens al genoeg tijdens de werkweek.
Vanaf vrijdag heb ik weer verlof. Het zal deugd doen.
Vrijdagochtend vertrek ik trouwens weer op reis. Met de wagen naar Hongarije, mijn schoonvader woont daar immers. Zaterdagavond plannen we om daar aan te komen. We hebben ook al een gasthof geboekt voor de nacht van vrijdag op zaterdag, in Oostenrijk net over de Duitse grens.
Mijn schoonzus uit Londen komt ook naar Hongarije voor een week, samen met haar man. Een beetje een familiereünie dus.
We blijven er tot vrijdag 29 juli en dan weer via Oostenrijk en Duitsland naar huis.

1 Comments:

At 1:34 PM, Blogger Markec said...

Oef! Blij dat jullie nog leven ;-D
Allez, ge zijt weeral eens weg... mooi mooi!

Fijne vakantie !!!

 

Post a Comment

<< Home