28 September 2006

Weer een weekendje weg

Ik heb weer iets om naar uit te kijken,das altijd fijn he, iets moois in het vooruitzicht hebben. Morgenavond vertrek ik voor een weekendje naar onze prachtige Belgische Ardennen.

Niet alleen natuurlijk, het vrouwtje gaat ook mee. Maar daar blijft het niet bij.We hebben met een groep vrienden (ongeveer 10 personen) een chaletje gehuurd in Nadrin.
Ik ben is benieuwd hoe dat allemaal zal uitdraaien, want met zo'n grote groep kan er natuurlijk vanalles gebeuren.

Ik heb er wel een goed oog in hoor.Het zijn stuk voor stuk toffe mensen.
Wat we allemaal juist gaan doen is me nog niet volledig duidelijk, dat zien we daar wel, een quiz zal er in ieder geval bij zijn, en voor als het echt te slecht weer zou zijn,zijn er gezelschapsspelletjes voorzien ook.

We zitten ook niet ver van Achouffe, en we zullen daar waarschijnlijk ook wel eens een kijkje gaan nemen.

Een verslagje zal uiteraard volgen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home