02 January 2011

Film 1: The Matrix (1999)

Dit jaar heb ik het plan opgevat om eens wat meer films te bekijken, de betrachting is om er een honderdtal te kunnen bekijken, dit zou doenbaar moeten zijn denk ik.
Ik heb een groot probleem als ik een film thuis bekijk, ik val namelijk meestal in slaap. Heeft niets met de kwaliteit van de films te maken hoor, ik val gewoon altijd makkelijk in slaap voor de televisie.

De eerste die ik dit jaar heb uitgekeken was The Matrix. Om een of andere reden was ik daar nog niet eerder aan begonnen. Vreemd, want ik ben wel eens scifi liefhebber.
Leuke film wel, met een verrassend verhaal. Ik stoorde mij alleen echt aan de verstilde vechtscenes, ik ben nu eenmaal niet zo'n fan van deze truukjes.

Wel typisch een film die ik als man alleen moet kijken, want mijn partner zegt echt neen tegen zo'n films.

Nu nog eens kans zien om de andere 2 films hiervan te bekijken, want ik ben wel benieuwd hoe het verhaal van Neo verdergaat.

Ik ga ook altijd een kort postje schrijven, echter geen echte recensie, daar zijn anderen met meer kennis onwaarschijnlijk veel beter in als ik.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home