26 July 2009

A day at the zoo


238/365 A day at the zoo
Originally uploaded by Marc VC
Vandaag nog eens gebruik gemaakt van onze seizoenskaart voor Dierenpark Planckendael. Altijd mooi om "en famille" een leuke dag door te brengen tussen de beestjes.
Toen we de parking opreden was deze al redelijk gevuld, maar het voordeel van 40 ha zoo is dat je dat niet zo opmerkt eens je daar rond loopt. Dat is meteen ook het grote voordeel van Planckendael op de Zoo van Antwerpen. De ruimte, voor zowel dier als bezoeker.
Zo'n abonnement is echt aan te raden, je kan gaan wanneer je wilt, en elk seizoen is anders.
Het was een zondag om in te kaderen, vooral ook omdat ik toch nog bijtijds thuis was om een schitterende Mark Cavendisch te zien winnen op de champs elysées.

2 Comments:

At 8:51 PM, Blogger Robin said...

hee, dat is toevallig ik heb ook een dagje dierentuin gedaan..

Ik moet ook nog steeds eens naar Planckendael heb al drie jaar vrijkaarten bij mijn abbonement op Blijdorp..

Robin..

 
At 10:20 PM, Blogger Stormblast1953 said...

Marc, ik zie dat jullie plezier hadden in de dierentuin!
Jullie zoon is alweer een stukkie groter gegroeid inmiddels.
Het Lauwersmeergebied is inderdaad heel erg mooi, het staat sinds kort op de Werelderfgoed lijst, en terecht denk ik!!
Bedankt voor je altijd heel leuke commentaren!!

 

Post a Comment

<< Home