04 January 2009

Een Ebayweekendje

Op zaterdag en zondag 3 en 4 januari zijn het gratis aanbiedingskosten op Ebay, luidde het mailtje van de bekende veilingsite die ik enkele dagen geleden in mijn electronische postbus kreeg.
Een manier van Ebay om zo een veelvoud van artikelen aangeboden te kunnen krijgen op hun virtuele platform en om alzo deel te kunnen nemen aan de algehele koopjesgekte.
Voor mij was het een manier om eens grote kuis te houden in mijn entertainment collectie, en waarom niet nog wat andere spulletjes die stof staan te vergaren van de hand te doen.
Een mooi resultaat van 51 aanbiedingen levert het me op.
Nu maar hopen dat mijn spulletjes veel plezier zullen beleven aan hun 2e leven.
Kijk er eens naar, mss staat er voor jou ook nog iets leuks tussen.

1 Comments:

At 6:27 PM, Blogger Markec said...

Ik ben zo geen tweedehands-mens..
maar.. toch stiekem een kijkje gaan nemen op je e-baypagina...

Maar de zaken die me kunnen interesseren zijn wellicht al wég ;-)

Allez jong: dat ge La Double Vie de Véronique wég wilt doen?!! Dat doet mij zéér ! En als ge hem dan toch wegdoet, zou ik er méér voor vragen. Wat een prachtige film is dat zeg ! Pure poëzie !!!!
(hij staat dan ook niet voor niets in mijn film top 10) ;-)

 

Post a Comment

<< Home