08 January 2009

Het Systeem wat bedotten


My picture in explore
Mise en ligne par Marc VC
Dat is eigenlijk wat er vandaag gebeurd is met deze foto van me op Flickr. Ik ben lid van een groep, de doka, die voor de 5e en laatste keer de dolle doka donderdag organiseerde.
Een soort van afspraak die gemaakt wordt onder flickeraars om gedurende 1 dag te zorgen dat 1 foto van degenen die deel wensen te nemen in Explore gecatapulteerd wordt.
Ik had er eerder nooit aan deelgenomen maar deze keer dacht ik, och kom waarom niet.
Het is wel een beetje geforceerd allemaal maar levens gaan er niet aan verloren.
Het resultaat is anders wel leuk, je ziet een foto van jezelf op de explore pagina van flickr. Dat is een ranglijst van de beste 500 foto's van de dag, en als je weet dat er dagelijks enkele tienduizenden opgeladen worden is het wel eens fijn om daar eens tussen te staan.

Het was eenmalig bedoelt, en ik hou er in ieder geval leuke contacten aan over.

1 Comments:

At 6:23 PM, Blogger Markec said...

Kan best leuk zijn...

Maar leg me nu eens eindelijk uit hoe dat 'explore' gedoe werkt?
Aan die FlickrToys pagina raak ik ook al niet veel wijzer..

En aangezien je mijn vraag nog steeds niet beantwoordde, niemand trouwens(!). Probeer ik dan deze weg nog maar eens...

 

Post a Comment

<< Home