01 January 2009

A fresh start

Zo wordt dat toch altijd genoemd.
Een nieuw jaar, een nieuw begin. Maar helaas vervalt een mens vrij snel in oude gewoontes.
Ik had me al een hele tijd voorgenomen om weer eens meer met deze weblog te doen, alleen, het kwam er maar niet van.
Dus proberen we het nog maar eens, in goede voornemens ben ik immers niet anders dan mijn medemensen.
Verwacht van mij geen grote poëtische schrijfselfs, stijlvolle proza of vlammende pamfletten hier op deze weblog.
Gewoon, een beetje een overzicht van wat me zoal bezig houdt.

Vandaag was trouwens nog eens een dag waarop ik een eerste keer mocht beleven. Iets dat blijkbaar voor velen heel gewoon is maar voor mij was het dat niet echt.
Mijn eerste stappen op natuurijs.
Nu leef ik in een landje waar het doorgaans niet vaak koud genoeg is om op een flinterdun laagje ijs te gaan staan als stevige manspersoon van om en bij de 115 kg, maar afgelopen middag raadde tante Ellen me toch aan om het eens te proberen. Helemaal gerust was ik er toch niet in, maar om Luka te plezieren deed ik het toch maar, en werd het nog fun ook.
Alleen als het kraakte, dan sprong mijn hartje omhoog, maar gelukkig het ijs niet omlaag zodat alles toch nog goed kwam.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home