28 July 2008

Holiday


Holiday
Originally uploaded by Marc VC
Gezellig enkele dagen naar zee. Wat kan dat toch deugd doen. Afgelopen week waren Lisette en ik samen een weekje vrij. Een uitgelezen kans om er met Luka eens op uit te trekken. Niet te ver liefst, zo'n kind kan nog niet urenlang in een wagen zitten en vliegen met zo'n ukje is ook niet echt een pleziertje. Dus zochten we het dichtbij. Onze prachtige Belgische kust.
Niet dat we daar lang over moesten nadenken natuurlijk, mijn ouders hebben immers al lang een 2e verblijf in De Haan.
Het oorspronkelijke plan was om op maandag te vertrekken, maar het slechte (typisch Belgische) weer zorgde er voor dat we dit toch nog maar best een dagje uitstelden.
Dinsdag werd het dus.
Alles ingepakt en hop de wagen in.
Luka liet niet merken dat hij het vervelend vond en na anderhalf uur waren we dan snel aangekomen.
Mijn ouders waren er ook, het werd een zalige tijd.
Met Luka, maar ook zonder hem.
Groot voordeel was dus dat mijn ouders er ook waren en dus ook wel op Luka konden passen, zodat Lisette en ik er eens van konden profiteren.
Gezellig samen iets gaan eten, een namiddagje winkelen in Oostende, genieten van de zonsondergang in Blankenberge, zalig gaan zwemmen.
Dat deed deugd, het was er nog niet van gekomen sinds we mama en papa geworden zijn.

De batterijen zijn weer een beetje opgeladen, nu is het weer tijd om te werken, een weekje, dan heb ik weer vrijaf. Zonder Lisette dan, maar met Luka, tijd om vader en zoon dingen te doen :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home