17 January 2007

Bewogen dagen

Het zijn weeral bewogen dagen geweest.
Eerst was er de aankondinging dat er een herorganisatie gebeurd bij ons op het werk. Ik behoud mijn job, er zijn geen ontslagen, maar er komt wel een heel takenpakket bij waar ik niet zo happy mee ben. Daarbovenop wordt er nogal geroteerd en geschoven met mensen, zonder die er op voorhand van op de hoogte te stellen.
Tijdens een meeting werd meegedeeld dat deze persoon zomaar naar die afdeling moest enzo. Niet erg netjes allemaal, maar ach wat doe je eraan. Ze zullen er wel ergens een hogere bedoeling mee hebben, wij zijn immers maar de knechtjes. We zien wel hoe het allemaal uitdraait.

Op een ander, meer familiaal vlak, vond er zich trouwens een ergere tragedie plaats.
Mijn jongere zus is al 10 jaar samen met haar vriend. Een vriend die indertijd samen met mij volleybal speelde en ik haar dus een beetje aan de hand gedaan had.
Ze woonden sinds een kleine 2 jaar samen en zouden in september dit jaar in het huwelijksbootje treden.
Ze zijn echter uit mekaar, erg jammer. Pijnlijk zelfs. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles weer in orde komt tussen die 2.

Je ziet het dus, een heleboel dingen die om mijn hoofd spoken.

Gelukkig ook nog goede vooruitzichten, daar trekken we ons dan maar aan op he. De afloop van onze aankoop van de woning loopt gesmeerd, we hopen er eind april in te kunnen.
Was het al maar zover.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home