09 January 2007

Compris en natrillen ...

Pff ik ben nog aan het natrillen.

Vanavond zijn we bij het vastgoedkantoor het compromis gaan tekenen voor onze nieuwe woning. Dat was nogal officieel vond ik.

Maar we hebben er toch een fles rode wijn aan overgehouden.

Morgen naar de bank om verder te praten over de lening en om de voorschot in orde te brengen.

Ik was er vandaag op het werk totaal niet met het kopke bij, ik zat altijd met vanavond in mijn hoofd. Het wilde gewoon niet vlotten, ik had beter vrij genomen.

Op een bepaald moment ging ik roken, en in plaats van mijn sigaret te doven in de asbak die er stond gooide ik die zelfs domweg in de vuilbak. Terwijl ik dat deed besefte ik dat.

Enfin dat illustreert dat ik een beetje van mijn melk was.

Er komt toch een hele boel bij kijken hoor.

Dit hier, dat daar. En het hele proces is nog maar pas begonnen.

Wat zal ik blij zijn als we 4 maanden verder zijn, dat is de uiterlijke datum van de acte bij de notaris.

Dus ten laatste in mei kunnen we erin.


Labels: , , , , , , , , , , , , , ,

1 Comments:

At 11:45 PM, Blogger Markec said...

Allez... het is dus zover! Het is er dan van gekomen ;-)

Straf: ik ken zowel kopers als verkopers .....

In elk geval: nen dikke proficiat en 't amusement ermee ;-)

Toppie !!!

Markec

 

Post a Comment

<< Home