13 October 2006

Vrijdag de dertiende

Vandaag is het vrijdag, op zich is dat geen nieuws om van achterover te vallen.
Maar wel als het vrijdag de dertiende is.
Zelf hecht ik absoluut geen geloof aan het feit dat dit een dag is waarop dingen kunnen en zullen mislopen, maar toch besef ik het steeds.
Eigenaardig he.

Ik heb wel zo een paar dingen met het nummer 13 eigenlijk.
Het was namelijk het nummer dat ik vroeger droeg als ik basketbal speelde, heel erg lang geleden alweer.
Kijk maar op de foto, het jongetje bovenaan rechts met nummer 13 ben ik immers in mijn hoogatletische gloriedagen. Ik moet er een jaar of 7 - 8 geweest zijn toen ik nog speelde bij Racing Maes Mechelen. De foto is genomen in de sporthal aan de Winketkaai.

Wil je trouwens weten waar de oorsprong ligt van vrijdag de dertiende, dan verwijs ik je graag naar dit artikeltje.

Succes op deze toch wel bijzondere dag.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home