15 May 2010

In verwachting


In verwachting
Originally uploaded by Marc VC
Vandaag zag ik op de Mechelse Grote Markt dat het bijna zo ver, de eerste echte Ierse Pub van Mechelen. Als fan van Ierland en Engeland en Guinness zal ik hier waarschijnlijk veel te vinden zijn. Althans dat hoop ik toch. Enkele jaren geleden opende er reeds een Ierse pub in Mechelen echter deze was niet echt een groot succes, en na een eerste avond heb ik daar nooit nog een voet binnen gezet. Gelukkig is dat gedrocht inmiddels verdewenen.
2e keer goede keer hoop ik.

2 Comments:

At 8:14 PM, Blogger Nadia said...

Ik heb het een tijdje terug ook gezien dat ze eraan bezig zijn. Heb toen ook nog een foto genomen. Ik hoop dat het iets wordt want ik hou wel van zo'n pub. We zullen mekaar misschien nog meer tegenkomen...aan den toog :)

 
At 9:52 PM, Blogger Markec said...

Jaja!! En Ja!! Yes!! Eindelijk.. ik kan niet wachten... Marc en Nadia ze reserven er best al drie barkrukjes! ;-)

Ik denk dat het goed gaat zijn! De uitbaters zijn de familie Hunter die in de Lierse Eikelstraat nu een succesvolle en heel goede Irish Pub uitbaten! Cannae Wait!!
Ik word al dronken bij het gedacht dat de pub er dra is! ;-D

 

Post a Comment

<< Home