24 October 2009

Silhouette Al Buraq Moskee


Silhouette Al Buraq Moskee
Originally uploaded by Marc VC
Afgelopen week had ik een late werkshift. Dat gebeurt wel vaker en het stoort me eerlijk gezegd helemaal niet. Nu Luka toch nog niet naar school gaat heb ik zo eigenlijk meer tijd voor hem dan als ik met een gewone 9 to 5 zou gaan werken.
Het enige jammere is dat ik vanuit mijn bureauke zie welke schitterende zonsondergangen ik mis. Ik zou er zo graag op uittrekken om te gaan fotograferen dan.
Afgelopen donderdag kon ik, vanachter glas, toch deze mooie oranje gloed vastleggen.
Een bekend silhouette voor al mijn collega’s.
Zo kon ik me toch nog even fotograaf voelen.

2 Comments:

At 6:35 PM, Anonymous Anonymous said...

Ook met de Nokia of neem je je fototoestel mee naar het werk?

 
At 6:36 PM, Blogger Marc VC said...

Neen dat was met een kleine Nikon Coolpix

 

Post a Comment

<< Home