17 November 2009

Gedegouteerd door Humo


352/365 Gedegouteerd door Humo
Originally uploaded by Marc VC
EDIT: Humo en de fotograaf hebben dit inmiddels opgelost


Humo, een van de meest gelezen weekbladen in Belgiƫ, begaat een grote fout in hun huidige nummer. In de satirische rubriek "Het Gat van de Wereld" stelen ze een foto uit de Flickr stream van de gewaardeerde Mechelen fotograaf mechelenblogt_jan. Los van het feit dat deze satire verre van grappig is en beneden alle peil doet dit Onafhankelijke Weekblad voor Radio en Televisie hier dus aan pure diefstal. Ik ga in ieder geval mijn privacy verhogen, jammer, voor zij die het wel goed menen.
Hier is de link naar de originele foto http://www.flickr.com/photos/16283292@N00/1388539640/
Van zodra ik contractueel kan zeg ik mijn abonnement op dit blad op.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home