02 January 2007

De kop van't werkjaar is er weer af

Vandaag was het weer de eerste werkdag van het jaar, de grote massa was weliswaar nog niet aanwezig, dat zal voor later deze week zijn, wij, de dapperen waren van de partij.

Niet dat ik er enorme zin in had, maar een mens moet toch iets nietwaar. Kalm eraan beginnen dat zal bij ons wel nooit het geval zijn. Den eerste was meteen een gevulde, en dat kwam natuurlijk ook wel omdat we maar met 40% van het volk waren. Ik was blij dat het halfvijf was.

Tijd voor de allereerste belangrijke aankoop van het jaar. Een ticket voor de bekermatch KV Mechelen tegen Zulte Waregem voor zondag 13 januari. Ik ben eens benieuwd wat de malinwa zal doen tegen de enige Belgische (top)ploeg die erin geslaagd is Europees te overwinteren.

Donderdag ben ik al weer een dagske vrij, omdat ik dit weekend den boel moet rechthouden.

En ook dat zal een gevulde dag worden. Wat er zal gebeuren daar zal ik nu nog niet over uitweiden, maar dat het spannend is dat mogen jullie weten.

Zometeen even rustig neerploffen in de zetel bij het vrouwke.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home