18 December 2006

Gebrek aan daglicjht

licht zon en wolkWat een grijze dag was me dat vandaag. Heel de dag mistig en somber.

Ze zijn bij ons een gebouw aan het bijbouwen omdat het huidige kantoor te klein is en voorlopig zit ik nu in een prefabkantoor. Sinds januari al.

Deze zomer hadden ze een folie tegen de ramen gekleefd dat er voor zorgde dat de zon niet zo hard zou binnenschijnen en een beetje zou isoleren. Erg handig deze zomer.

Maar helaas is die folie er nu nog steeds. Dit houdt dus al het weinige licht tegen dat er deze dagen is. Als je naar buiten kijkt is het net alsof het permanent donker is.

Ik kom dus aan op kantoor s'morgens als het donker is, ik verlaat het bureau s'avonds als het donker is. Als ik tijdens de dag buiten kijk is het ook donker.

We hebben met zijn allen al er op aangedrongen om alsjeblieft de folie te verwijderen, deze zomer is deze toch niet meer van nut omdat we dan (waarschijnlijk) in het nieuwe gebouw zitten, maar tot nu zonder gevolg.

De folie is er en blijft er is het antwoord.

Misschien zal ik toch maar eens een bezoekje aan de bedrijfarts moeten overwegen, een depressie is het bijlange nog niet.

Maar wat niet is kan nog komen...

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home