15 December 2006

Roken, zo dom toch van mezelf

Ik las vandaag een artikel in Het Nieuwsblad dat 1 op 4 Belgen rookt.
Dat is 25%, een geweldig hoog aantal eigenlijk.
Schrikbarend hoog.

Ik ben jammer genoeg dit jaar ook weer opnieuw in de val van het roken getuind na 2,5 jaar rookvrij geweest te zijn.
Ik kan me daar de kop wel voor inslaan eigenlijk, een mens is toch een zwak persoon feitelijk he.
Ineens ging het nietmeer, ik moest en zou roken, eentje dacht ik, dat kan toch geen kwaad. Voor je het weet ben je weer vertrokken met die slechte gewoonte.

Binnenkort stop ik weer, niet op 1 januari, dat is te cliche, ik wacht het juiste moment af. Maar weer stoppen dat doe ik zeker.

Ooit toch.

Labels:

2 Comments:

At 1:19 PM, Blogger Markec said...

Succes he Marc... stop wég die kankerstokjes: je kan het!

Trouwens: 't wordt toch wéér duurder...

 
At 4:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Wat dacht ge van 1 april ?
Dat geeft u nog wa tijd...

 

Post a Comment

<< Home