14 December 2006

Melancholie

De melancholie sluipt weer binnen in mijn hoofd. Elk jaar rond deze periode is dat het geval. Waarschijnlijk komt dit wel omdat het tegenwoordig zo vroeg donker is. Ik heb zo de gewoonte om altijd wat stil te blijven staan bij wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is.
Aan de leuke dingen uiteraard, maar ook aan de minder leuke.
Ik wordt steeds wat zwaarmoedig, alhoewel daar eigenlijk absoluut geen reden toe is.
Ik ben gelukkig, heb alles wat ik wil.
Een dak boven mijn hoofd, een goede gezondheid, een leuke vrouw, interressant werk, goede vrienden.
Je ziet het geen enkele reden om down te zijn.
Ik heb zelfs nog enkele leuke dingen om naar uit te kijken,
zaterdag weer eens een gezellig feestje met vrienden en volgende week vrijdag vertrek ik met vrouw en schoonmoeder naar Londen om daar met schoonzusje schoonmoeders verjaardag te vieren en de kerstdagen door te brengen.
Eens we in het nieuwe jaar zijn dan ben ik er meteen weer bovenop, een nieuw maagdelijk jaar vol kansen en mogelijkheden ligt dan weer open.

Kop op Marc, zo erg is het allemaal niet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home