12 September 2007

In een ver verleden


Ik in een ver verleden
Originally uploaded by Marc VC
In een ver verleden was ik nog radiopresentator.
Ik was nog eens wat aan het kijken in oude foto's die nog op mijn pc stonden en daar kwam ik deze tegen. Hij zal ongeveer 3 jaar oud zijn.
Ik ben ermee begonnen in maar 1994, bij weekendradio Omega, en ben eigenlijk meestal daargebleven. Bij de toekenning van de nieuwe radiofrequenties kregen we een vaste frequentie in Mechelen en werden we Radio Opsinjoor.
Vorig jaar in juni ben ik ermee gestopt wegens geen tijd en geen zin meer maar stiekem begint het weer terug te kriebelen.

1 Comments:

At 11:00 AM, Blogger Markec said...

Ja, "stoppen met radio"... In the end begint het idd. terug te kriebelen, I know the feeling: in mijn geval: ik overweeg zelfs om effectief terug iets te gaan doen met radio.... Wat gij, Marc?

 

Post a Comment

<< Home