08 September 2007

Sun Caged @ De Rots

Gisteravond had ik een erg leuke muzikale ervaring. Een vriend van me die in Antwerpen woort nodigde me uit om eens wat te drinken in De Rots. Er was daar een optreden van een Nederlandse progmetal groep met een Amerikaanse zanger. Ik ben erg blij dat ik gegaan ben. Sun Caged was geweldig, ze speelden luid maar toch nog erg melodieus. Ik had er zelf nog nooit van gehoord maar ze hebben er nu wel een fan bij. They really rock en ze gingen er wel echt voor ondanks het weinige publiek dat er op af gekomen was. Jammer wel dat de zang niet zo goed afgesteld was.

Elke band speelt wel eens een cover, maar zoals zij Land of Confusion brachten (origineel Genesis) zo had ik het nog niet vaak gehoord.

Nadien meteen hun nieuwe cd Artemisia aangeschaft.

Een avond om in te lijste, Daysleeper bedankt om me uit te nodigen, kom nog maar met zulke voorstellen af in de toekomst.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home