19 February 2006

We doen weer meer bij Radio Opsinjoor

Eind augustus vorig jaar beslistte ik om mijn activiteiten bij Radio Opsinjoor terug te schroeven (dat las je hier ook), tot één enkel wekelijks programma omdat ik het wat druk had. Radio maken is echt een virus dat blijft knagen en ik ben erg blij om te vertellen dat ik vanaf morgen weer dagelijks (behalve op zondag) te horen ben op deze zender.

Vanaf morgen start ik met een gloednieuw programma, Happy Hour, elke werkdag tussen 12 en 1 's middags. En op zaterdag blijf ik tussen 1 en 3 's namiddags zoals gewoonlijk Siesta Fiesta maken.

Zet hem dus op 105.5 als je in Mechelen woont, of toevallig eens in de buurt komt en laat me weten wat je er van vindt.

3 Comments:

At 4:35 PM, Blogger Sir Robin said...

Jammer, op de uren dat jij in de lucht hangt, ben ik ook aan het werk en buiten het zendbereik van Mechelen. :-(

Misschien dat er op een zaterdag nog iets kan lukken ...

Veel succes alvast!

 
At 10:17 PM, Blogger Markec said...

Hallo Marc!

Tja, meestal kan ik niet zo makkelijk luisteren overdag he, maar nu met een weekje vakantie in het vooruitzicht, ga ik zeker eens afstemmen. Ik laat je nog wel weten wat ik er van vind ;-)

 
At 10:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Hoi Marc
Succes met Happy Hour en Siësta Fiësta!
We luisteren wel!
Je collega Bart de Lange

 

Post a Comment

<< Home