01 February 2006

Geen toets


Zit een mens zich een hele dag een beetje nerveus te maken omdat hij s'avonds een toets moet afleggen over de imperativo voor zijn avondschool Spaans. Om dan te moeten horen dat deze niet doorgaat maar uitgesteld naar volgende week. De leraar was zijn vragen vergeten. Hoe is het mogelijk. Missen is menselijk zeker, en nu heb ik wel de kans om een beter cijfer te halen.
Als ik zou geleerd hebben zou ik zo zenuwachtig niet geweest zijn

Ik ben dus eigenlijk dankbaar voor die 2e kans, en met die 2 dagen verlof die ik volgende week heb zal ik me beter kunnen voorbereiden dan nu. Als daar weer niets tussen komt natuurlijk...

Dat naar avondschool gaan is tof hoor, alleen dat studeren durft er wel eens over te blijven door het drukke werk/ Gelukkig ga ik samen met mijn vrouw, en stimuleerd zij me extra.

Nee, de beloning ga ik hier niet verklappen ;-) .

1 Comments:

At 2:26 PM, Anonymous Anonymous said...

Hey Marc,

ik ben op seniorennet een blog begonnen over radio Opsinjoor en vroegere muziek
Kan je een link voorzien op jouw blog? ik doe dat dan ook op mijn blog. Ik moet alleen nog efkes zien hoe dat moet
Groetjes en misschien eens tot op de radio hé!

Bart de Lange

 

Post a Comment

<< Home