31 August 2005

De nieuwe competitiestart

Van kindsaf ben ik reeds supporter van KV Mechelen. Grote successen zoals de Europese campagnes en de landskampioentitels van de late jare 80 staan in mijn geheugen gegrift.
Ik zie die grote namen van toen nog over het grasveld dartelen: Michel Preud'homme, Piet Den Boer, Eli Ohanna en vele anderen waren toen zowat de beste spelers in de vaderlandse competitie.

Sindsdien is er veel gebeurd en toch als supporter ben ik mijn club steeds blijven steunen.
Nu vanavond start weer een nieuwe competitie, na 2 jaar verbanning naar de derde klasse staat KVM eindelijk weer een treedje hoger.

Een ding is wel jammer, ik moet toch wel werken vanavond en kan dus niet gaan kijken.

Als een medekakker dit leest, roep eens dubbel zo hard ;-), voor mij erbij.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home