14 July 2005

New frontiers

Maandag start ik aan een nieuwe professionele uitdaging in het bedrijf. Na 4,5 jaar op een technical helpdesk gezeten te hebben waar ik me vooral toelegde op het assisteren van techniekers in the field, wordt het tijd voor wat anders.
Ik ga me meer met systemcare bezighouden, iets waar ik erg naar uit kijk.

Ik moet wel toegeven dat ik mijn huidige collega's erg zal missen, maar aangezien ik in het bedrijf blijf zal ik ze zeker nog zien. Morgen is het mijn laatste dag hier op deze dienst.
Op het dieetvlak is er al erg veel vooruitgang geboekt, we zijn nu bijna anderhalve maand ver en er is nu al 10 kg van af. Nooit gedacht dat het zo vlot zou gaan, een echte meevaller. Maar we zijn er nog niet.

Dat wordt dus nog even doorbijten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home