13 July 2005

Starting over from scratch

Mensen, mensen, mensen.

Ik hoop dat ik nu eindelijk een nieuw vast blogspotje gevonden heb, want wat was me dat allemaal bij Skynet.
Ik had dus al geruime tijd een blog bij Skynet maar die werkte de laatste tijd meer niet dan wel.
Een absoluut punthoofd zou je er nog van krijgen. Het ziet er daar ook allemaal wat kinderachtiger uit dan hier lijkt me.

Ik probeer nu voor de eerste maal dus de blogservice van Blogger en ben wel benieuwd hoe deze me zal bevallen.
Mijn blog zal zowat over vanalles gaan, en is dus eigenlijk een verderzetting van wat je al kon lezen op mijn vorige blog.

Check zeker ook http://mechelen.blogt.be waar ik sinds enkele weken ook enkele stukken voor schrijf.

1 Comments:

At 6:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Ook het licht gezien, Marc?
'k Ben zelf ook al een hele tijd geleden overgestapt van skynet naar Movable Type.
Link aangepast :-)

 

Post a Comment

<< Home